Conditii generale de transport

Autogara Internationala Murat

Pasagerii au luat la cunostinta Conditiile Generale de Transport, conditii afisate la sediile agentiilor Yeni Oz Murat Romania.

• Biletul de calatorie este nominal, nu poate fi transmis altei persoane si trebuie sa fie prezentat la cererea personalului firmei sau a autoritatilor abilitate sa faca controale.

• Biletul constituie dovada încheierii contractului de transport intre transportator si pasagerul al carui nume este inscris in bilet, a carui identitate trebuie demonstrata la cerere.

• Biletele fara stampila agentiei emitente sau fara data emiterii nu sunt valabile.

• Biletele pierdute, distruse sau furate nu se inlocuiesc, nu se vor emite duplicate, iar pasagerul nu poate fi despagubit in astfel de cazuri.

• Rezervarea pentru segmentul de intoarcere in cazul biletelor dus-intors este obligatorie si trebuie facuta cu cel putin 7 zile inainte de data calatoriei de intoarcere, chiar si pentru biletele dus-intors cu data fixa de intoarcere.

• Transportatorul si agentiile sale isi rezerva dreptul de a vinde locurile neconfirmate.

• Cererile de returnare, cererile de despagubire si (sau) reclamatiile privind efectuarea calatoriei (cu exceptia celor de bagaje pierdute) se vor depune in scris la sediul Yeni Oz Murat din tara unde a fost cumparat biletul intr-un interval de maxim o luna de la data plecarii trecuta pe biletul de calatorie, in cazul biletelor dus si a biletelor cu data fixa de intoarcere, si maxim 6 luni in cazul biletelor dus-intors OPEN.

• Pasagerul nu trebuie sa includa in bagajele sale: obiecte al caror transport este interzis prin legi sau reglementari in vigoare in oricare stat de plecare sau destinatie, obiecte care, conform opiniei transportatorului, sunt improprii pentru transport datorita greutatii, dimensiunilor, naturii sau ambalajului, animale vii.

SC Yeni Oz Murat SRL nu isi asuma nici o responsabilitate pentru transportul bagajelor de mana. Aceasta revine in intregime pasagerului, in afara cazului in care deteriorarea este din vina transportatorului si poate fi dovedita de pasager. Yeni Oz Murat nu este responsabila in cazul pierderii sau deteriorarii de bunuri si obiecte de valoare cum ar fi (bani, bijuterii, obiecte de arta, camerele foto, video, computere, etc.), aflate in bagajul de mana al pasagerilor . Deasemenea, Yeni Oz Murat nu isi asuma nici o responsabilitate in cazul in care pasagerul transporta obiectele de valoare (bani , bijuterii, camere foto,video, etc) in bagajul de la cala autocarului, deoarece asigurarea de bagaj este in suma fixa si nu poate acoperi pagubele unei eventuale piederi a unor o biecte de mare valoare.

• Pasagerii au obligatia sa depuna orice reclamatie referitoare la pierderea (furtul) sau deteriorarea bagajelor, imediat dupa sosire, la echipaje si sa confirme in scris in maxim 48 de ore de la sosire. Orice reclamatie ulterioara nu va mai fi luata in considerare.

• Transportatorul isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment tarifele sau orarele de circulatie cu anuntarea prealabila a pasagerilor.

• Transportatorul va depune toate eforturile pentru a transporta pasagerul si bagajele sale intr-un termen rezonabil. Orele indicate pe bilet, in orare si in alte documente nu sunt garantate si nu fac parte din contractul de transport. Transportatorul poate sa-si substituie alti transportatori sau sa utilizeze alte autocare decat cele prevazute, fara preaviz. Orarele sunt susceptibile de modificare fara preaviz. Transportatorul nu este raspunzator pentru erorile sau omisiunile din orare si alte publicatii care contin orare. Transportatorul nu isi asuma nici o raspundere pentru cursele in conexiune. Yeni Oz Murat nu isi asuma nici o responsabilitate pentru intarzierile curselor si(sau) pentru pierderile suferite de catre pasager, ca urmare a acestor intarzieri. Orele de sosire depind de timpul de asteptare din granite si de pe sosele.

• Pasagerii se obliga sa respecte prevederile tarilor tranzitate, referitoare la documentele de intrare (iesire), prevederile vamale, financiar administrative, referitoare la persoana sau la bagajele sale. Transportatorul nu isi asuma raspunderea pentru cheltuieli suplimentare determinate de lipsa acestor documente.

• Transportatorul si agentii sai nu-si asuma nici o responsabilitate in cazul in care un pasager nu respecta prevederile din Conditiile Generale de Transport.

• Transportatorul asigura pasagerii pentru toate vatamarile corporale rezultate din deplasarea vehiculului si din prezenta lor in vehicul.

• Asigurarea nu acopera vatamarie corporale sau a bagajelor transportate, generate din vina pasagerului.

• Achizitionarea biletului de calatorie are valoare contractuala. Prin acceptarea acestui bilet de calatorie, posesorul acestuia a aderat la conditiile contractuale cuprinse in Conditiile Generale de Transport.

Va multumim,



SC Yeni Oz Murat SRL

Rezervari autogara MURAT Bucuresti:   021.336.62.15 / 0788.409.005 |   office@luksmurat.ro | Bucuresti,
Sos. Viilor nr. 33, Sector 5

Rezervari MURAT Istanbul:  Lalleli: 0090.212.638.29.17 | Garaj: 0090.212.633.48.19 |   istanbul@luksmurat.ro


Servicii MURAT: Transport cu autocarul Bucuresti-Istanbul - Rezervari bilete autocar - Bilete autocar Romania Turcia - Transport calatori - Transport persoane - Conditii de calatorie - A.N.P.C.

Soluționarea alternativă a litigiilorSoluționarea online a litigiilor